Kto i za ile organizował zdrowotne eventy?
Aktualności Komentarz: None
Zapisano w:
Sporo kasy trafiało do stowarzyszenia radnego Tomczaka.
Starostwo ujawniło dokumenty. 38,5 tys. zł na organizację jednej tylko imprezy dla… Stowarzyszenia FSL Aktywni dla Powiatu.
Jakie są fakty? Jednego dnia starostwo – pod zarządem Łuczyńskiego – podpisuje z SOSiR-em umowę na organizację eventów za pieniądze z projektu zdrowotnego, a już następnego dnia (!) SOSiR podpisuje ze stowarzyszeniem Roberta Tomczaka umowę na podwykonawstwo jednego festiwalu biegowego.
Pod umową podpisani są panowie: Robert Tomczak, Tomasz Stupienko i prezes SOSiR Zbigniew Sawicki, a także Janusz Wardak.
Rachunek na 38,5 tys. zł wystawił R. Tomczak.
Poniżej załączam dwie umowy. Jedną zawartą pomiędzy starostwem powiatowym a SOSiR-em, na organizację 16 eventów w ramach realizacji tzw. projektu zdrowotnego (z dnia 21 lipca 2015 r.). Drugą zawartą dzień później (22 lipca 2015 r.) pomiędzy SOSiR-em a stowarzyszeniem FSL Aktywni dla Powiatu – na organziację JEDNEGO z 16 eventów. Przedstawiam także rachunek wystawiony przez radnego Tomczaka.
Co ciekawe – w umowie pierwszej Robert Tomczak występuje jako pośrednik ds. realizacji 16 eventów, w drugiej jako szef stowarzyszenia będącego wykonawcą jednego z nich. W opinii prawników może tu występować klasyczny przykład konfliktu interesów. Jak napisał mi sekretarz powiatu słubickiego – z analizy tych umów jasno wnika, że radny Tomczak występuje w tych umowach jednocześnie jako przedstawiciel zamawiającego i wykonawcy. – Jest to niedopuszczalne i niezgodne z prawem – napisał Wojciech Woropaj.
Komentarze są zamknięte dla tego posta.